Filmpje! (deel 3) - Reisverslag uit Beijing, China van Ernst-Jan Veen - WaarBenJij.nu Filmpje! (deel 3) - Reisverslag uit Beijing, China van Ernst-Jan Veen - WaarBenJij.nu

Filmpje! (deel 3)

Door: Ernst-Jan

Blijf op de hoogte en volg Ernst-Jan

09 September 2007 | China, Beijing

Het derde deel van m'n videoreisverslag is nu ook af! Je vindt dit filmpje weer op YouTube!

Deel 3: http://www.youtube.com/watch?v=yzmaAHzRrxw

En de rest van de filmpjes: http://www.youtube.com/profile?user=kaa1001

  • 09 September 2007 - 10:40

    Dennis:

    Tof filmpje man !

    Ik zie dat ze in China ook Starbucks ontdekt hebben, hihi

    Zo te zien heb je al veel gezien, ik kan niet wachten tot de volgende !

    Mzzl !

  • 11 September 2007 - 17:58

    Julian.:

    dag kaa, ik heb je een tijd niet meer gesproken, maar ik had het best wel een beetje druk!!!
    eey, ik heb filmpje 2 nog niet gehoord of gezien.
    ik zit over 2 weken bij de scouts, cool jongen.
    wanneer kom je weer naar huis?

    mzzl. Julian.
    ps. mail ff trug naar julianstark@solcon.nl

  • 22 September 2007 - 17:03

    Julian.:

    eey, Ernst-jan,

    ik ben nu een scout, lagge joh, ik moes eerst over gejonast worden, toen moest ik onder een zeil door, en toen ging ik over de sloot met een ladder(ik kwam droog over).
    de rest ging en sommige werden nat.
    toen zie Lars tegen mij:''jij eigenljik ook in het water.''
    ik zei ja.
    even later werd ik gegrepen en in de sloot gezet met mijn schoenen.
    ik wou er eigenlijk uit, ik zat met mijn benen in het water, ik dacht:''Juul, niet zo mietig!''
    ik liet me los van de kant, en zwom naar deoverkant.
    ik zat helemaal onder de modder.
    ik mog douchen, toen ik bij de douche kwam was het koud water(ik wist niet dat ik hem warm kon stellen).
    dom, hè?

    maar het wordt een beetje een lang verhaal(het lijkt wel zo'n lang verhaal die jij altijd op deze cite schrijft)
    maar het wordt voor jou denk ik nooit te lang!!!
    mail me ff terug naar:

    julianstark@solcon.nl

    Julian.

  • 29 September 2007 - 15:40

    Cindy:

    Die diploma uitreiking gaan we zeker over doen..arme wij zitten aan de andere kant van de wereld..gaan ze daar in Utrecht een beetje diploma's uit lopen delen haha. Geniet nog ff vanje laatste 3 weken en tot snel!

  • 30 September 2007 - 12:01

    Marc:

    Hallo Kaa,

    Ik vind het een heel leuk filmpje.
    Ik ben nu hulpgids bij het rode nest. Er zijn weer nieuwe welpen bijgekomen. Hoe lang blijf je nog daar? Ik mis je wel. Doei, Marc

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ernst-Jan

Deze website heb ik in het leven geroepen voor mijn stage die ik heb gelopen in het Howard Johnson Paragon Hotel in Beijing, China. Na een jaar in Nederland begon het weer te kriebelen, en ben ik als reisleider gaan werken in Sharm el Sheikh, Egypte. De baan bevalt, en brengt mij dit keer naar Kos, een van de Griekse eilanden. Op deze site ben ik natuurlijk weer te volgen!!! Kijk voor foto's van eerdere reizen ook eens op www.ernstjanvanveen.nl

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 65123

Voorgaande reizen:

22 April 2010 - 17 Oktober 2010

Representative op Kos

03 Januari 2009 - 17 Januari 2010

Representative in Sharm el Sheikh

13 April 2007 - 21 Oktober 2007

Stage in Beijing

29 Oktober 2010 - 30 November -0001

Solo Representative in Gambia

Landen bezocht: