Representative in Sharm el Sheikh - Reisverslagen van Ernst-Jan van Veen - WaarBenJij.nu Representative in Sharm el Sheikh - Reisverslagen van Ernst-Jan van Veen - WaarBenJij.nu

Representative in Sharm el Sheikh

Dit keer zit ik in Sharm el Sheikh, Egypte! Ik ben hier voor mijn werk als Representative voor een grote, wereldweide reisorganisatie, en ben hier verantwoordelijk voor de Nederlandse tak hiervan. Het regent hier (bijna) nooit in Egypte, en zit aan het randje van de Sinaï woestijn, waarvan het niet zeker is of het nu Afrika of Azië is...

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2010

Dude, where's my car???

04 December 2009

Inkijk in een andere cultuur

21 Oktober 2009

Sharming on...

24 September 2009

Winterbestemming, bezoek Ma en Steven, en meer...

19 Augustus 2009

Aftellen tot de Ramadan...
Ernst-Jan

Deze website heb ik in het leven geroepen voor mijn stage die ik heb gelopen in het Howard Johnson Paragon Hotel in Beijing, China. Na een jaar in Nederland begon het weer te kriebelen, en ben ik als reisleider gaan werken in Sharm el Sheikh, Egypte. De baan bevalt, en brengt mij dit keer naar Kos, een van de Griekse eilanden. Op deze site ben ik natuurlijk weer te volgen!!! Kijk voor foto's van eerdere reizen ook eens op www.ernstjanvanveen.nl

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 65078

Voorgaande reizen:

22 April 2010 - 17 Oktober 2010

Representative op Kos

03 Januari 2009 - 17 Januari 2010

Representative in Sharm el Sheikh

13 April 2007 - 21 Oktober 2007

Stage in Beijing

29 Oktober 2010 - 30 November -0001

Solo Representative in Gambia

Landen bezocht: