Ik ga naar Sharm el Sheikh - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Ernst-Jan Veen - WaarBenJij.nu Ik ga naar Sharm el Sheikh - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Ernst-Jan Veen - WaarBenJij.nu

Ik ga naar Sharm el Sheikh

Door: Ernst-Jan

Blijf op de hoogte en volg Ernst-Jan

14 December 2008 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Nog maar drie weken, en dan zit ik voor mijn nieuwe baan als Standplaats Host in Sharm el Sheikh, Egypte!

Na de eerste week van december een vermoeiende Junior cursus te hebben gevolgd (kwam door de vele litertjes 's avonds...) kreeg ik dan eindelijk te horen waar ik heen ga. 3 januari vertrek ik, en jullie kunnen voor die tijd natuurlijk nog wel een feestje verwachten!

  • 14 December 2008 - 19:58

    Cindy:

    Hey Ernst! Wat gaaf zeg! je hebt het dus ook al wel weer gezien in Nederland! Heel veel succes en plezier en ben benieuwd naar je verhalen weer! Liefs Cindy

  • 16 December 2008 - 17:17

    Ali:

    Heeeey

    Vettt, weer nieuwe verhalen/mensen/werk/cultuur wat je gaat opsnuiven echt te kick
    Heeel veeel su6 daar :D

  • 27 December 2008 - 19:34

    Tom:

    Hoi Ernst,

    Vanavond is je afscheidsfeest alweer, Ik zou zeggen: "MAAK ER WAT VAN". We lezen je verhalen en zien je foto`s wel weer via de site. Succes daar in Egypte!

    Groeten Tom


  • 09 Januari 2009 - 13:27

    Ineke:

    Hoi E-J

    Hoe isstie daar?

    wij wensen je een heel goed en zonnig 2009 toe.

    Ook feliciteren we je met je verjaardag en morgen een hele fijne dag.

    Met de welpen alles oke, we gaan morgen schaatsen, moet je ff waarnemen he.

    Veel plezier en groetjes van Marleen en Ien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ernst-Jan

Deze website heb ik in het leven geroepen voor mijn stage die ik heb gelopen in het Howard Johnson Paragon Hotel in Beijing, China. Na een jaar in Nederland begon het weer te kriebelen, en ben ik als reisleider gaan werken in Sharm el Sheikh, Egypte. De baan bevalt, en brengt mij dit keer naar Kos, een van de Griekse eilanden. Op deze site ben ik natuurlijk weer te volgen!!! Kijk voor foto's van eerdere reizen ook eens op www.ernstjanvanveen.nl

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 65121

Voorgaande reizen:

22 April 2010 - 17 Oktober 2010

Representative op Kos

03 Januari 2009 - 17 Januari 2010

Representative in Sharm el Sheikh

13 April 2007 - 21 Oktober 2007

Stage in Beijing

29 Oktober 2010 - 30 November -0001

Solo Representative in Gambia

Landen bezocht: