Dude, where's my car??? - Reisverslag uit Sharm ash Shaykh, Egypte van Ernst-Jan Veen - WaarBenJij.nu Dude, where's my car??? - Reisverslag uit Sharm ash Shaykh, Egypte van Ernst-Jan Veen - WaarBenJij.nu

Dude, where's my car???

Door: Ernst-Jan

Blijf op de hoogte en volg Ernst-Jan

16 Januari 2010 | Egypte, Sharm ash Shaykh

Laatste dagje in Egypte, opruimen, afsluiten en inpakken!!

De laatste dagen hebben vooral in het teken van vertrek gestaan, en dit keer dan eens voor mij. Afscheid nemen van de vrienden die ik hier gemaakt heb, m'n verjaardag nog even goed vieren, het werk afsluiten, en natuurlijk inpakken! Wel erg vreemd, na een jaar en twee weken, om dan ineens klaar te zijn met het werk. Tegen de gasten zeggen dat ik ze vandaag wel de informatie geef, maar dat ze mij niet meer zullen zien in de hotels, de hoteliers die er zo gewend aan zijn geraakt mij elke dag voorbij te zien komen, en er echt geschokt van zijn dat ik vertrek, en natuurlijk alles in orde maken met de lokale agent waar we mee samen werken.
Ook m'n auto heb ik moeten afgeven, en dat is echt wel wennen. Ineens een stuk minder mobiel, en moet me echt laten ophalen voor alles. Heb echt nog het idee om zo even in m'n auto te stappen om ergens naar toe te gaan, maar op zoek naar m'n autosleutel besef ik me dan dat dit er niet meer in zit.

Gelukkig ook ruim de tijd gehad nog te genieten van de laatste dagen hier, nog even snel een duikcursus gedaan om een hoger (of dieper) duikniveau te behalen, en nog een paar duikjes genomen. Ook nog even aan het strand gelegen, om toch nog een beetje kleur te krijgen, maar vandaag toch echt de koffer inpakken. Het ziet er naar uit dat ik straks nog een koffertje er bij moet kopen, want er staat toch echt wel een hoop rotzooi in m'n huisje (terwijl er al 3 vuilniszakken gevuld zijn).

Ik zie er erg naar uit om iedereen in Nederland weer te zien, maar zie wel enorm op tegen de vrieskou waar jullie in leven. Een jaar lang boven de 25 graden is echt geen straf, maar het zal wel even wennen zijn om weer in de kou te lopen.

Nu gaat ook de computer de koffer in, dus als jullie me nog willen bereiken kunnen jullie me het beste bellen/sms-en. Morgenmiddag stap ik het vliegtuig in, en dan zal ik rond 17.00 uur op Brussel landen.

Tot snel!
Ernst-Jan

  • 16 Januari 2010 - 12:37

    Esther:

    We zien er naar uit je hier weer tussen ons te hebben. We hebben je kamer vast opgewarmd en ik zal een warme trui en jas meenemen voor je naar het vliegveld.

  • 16 Januari 2010 - 16:32

    Cindy:

    Hey Ernst!
    Wat n heerlijk leventje heb jij toch he. Maar het zal zeker even wennen zijn met dit weer...ze zeggen dat er weeer sneeuw komt..sterkte :) en n goede reis.
    Liefs Cindy

  • 16 Januari 2010 - 18:30

    Dennis:

    Ha die Ernst, goed om te horen dat je het toch gaat redden voor ons groepsweekend. Niet teveel zand meesjouwen in je koffers he? Dat kost extra geld :-)
    Volgend mij vond je het niet zo heel erg dat je die auto in hebt moeten leveren, wat was dit ook al weer? Nummer vijf?
    Neem maar een dikke trui mee en handschoenen voor als je in Brussel het vliegtuig uitstapt, want het is op dit moment net boven het vriespunt. Zal wel even een weekje acclimatiseren worden voor je...
    Zeg die kamelen in je achtertuin ook nog even gedag en vergeet je duikbril niet!

    Zie je laterz...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ernst-Jan

Deze website heb ik in het leven geroepen voor mijn stage die ik heb gelopen in het Howard Johnson Paragon Hotel in Beijing, China. Na een jaar in Nederland begon het weer te kriebelen, en ben ik als reisleider gaan werken in Sharm el Sheikh, Egypte. De baan bevalt, en brengt mij dit keer naar Kos, een van de Griekse eilanden. Op deze site ben ik natuurlijk weer te volgen!!! Kijk voor foto's van eerdere reizen ook eens op www.ernstjanvanveen.nl

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 65127

Voorgaande reizen:

22 April 2010 - 17 Oktober 2010

Representative op Kos

03 Januari 2009 - 17 Januari 2010

Representative in Sharm el Sheikh

13 April 2007 - 21 Oktober 2007

Stage in Beijing

29 Oktober 2010 - 30 November -0001

Solo Representative in Gambia

Landen bezocht: